Legatfondens formål er at hjælpe værdigt trængende, som har boet Vejle kommune inden for de sidste to år. Legatfondens bestyrelser står for at vurdere hvilke ansøgere, der bliver tilgodeset.
Send din ansøgning til følgende adresse:
Vejle Kommune: Økonomi, Arbejdsmarkeds- og SundhedsforvaltningenSkolegade 17100 VejleMærk kuverten: Att. Hanne Winkelmann
Hvis du ønsker at sende det udfyldte ansøgningsskema elektronisk, skal du indscanne det, og sende det til kommunen fra www.borger.dk. Vælg postkassen ”Øvrige spørgsmål til Vejle Kommune”, og skriv at det drejer sig om Vejle Kommunes Legatfond, att.: Hanne Winkelmann, Økonomi, Arbejdsmarkeds- og Sundhedsforvaltningen.
Det er kun ansøgere, som får tildelt legatet, der vil modtage et svar, men vi sender en kvittering til dig for modtagelse af din ansøgning. Vi sender kvitteringen til din e-boks. Hvis du får tildelt legatet, indsættes de DKK 500 som udgangspunkt på din Nem konto omkring den 1. december. Hvis du foretrækker en anden form for udbetaling, skal du skrive det i din ansøgning.
Opgradér til Premium og få:
"Super værktøj! Legatbogen sparede mig for en masse arbejdstimer."