Dansk Marketingforsknings Pris

Dansk Marketingforsknings Pris uddeler hvert eller hvert andet år en pris til en eller flere fremtrædende forskere indenfor marketingområdet som hæderspris for udført værdifuldt markedsforskningsarbejde og/eller til gennemførelse af en teoretisk eller praktisk betydningsfuld forskningsopgave inden f... Læs mere

Støtte til Dansk Marketingforsknings Pris

Legatportioner
Min. 50.000 kr.
Næste frist
Kan ikke ansøges

Sådan støtter vi

Vi støtter

  • Hvert eller hvert andet år med en pris, til en eller flere fremtrædende forskere inden for marketingområdet
  • Med en hæderspris for udført værdifuldt markedsforskningsarbejde, herunder
  • Danske afsætningsøkonomiske forskere, og i særlige tilfælde til udlændinge, der gennem sit virke i Danmark inden for det angivne forskningsområde har ydet en mangeårig og for dansk erhvervsliv værdifuld indsats, og/eller
  • Med en pris til gennemførelse af en konkret forskningsopgave inden for det nævnte område, herunder
  • Fortrinsvis yngre, danske afsætningsøkonomiske forskere til fremme af de danske virksomheders konkurrenceevne

Sådan ansøger du

Sådan sender du din ansøgning

Ansøgningsmetoden er ukendt.

Vigtige datoer

    Legatportioner
    Min. 50.000 kr.
    Næste frist
    Kan ikke ansøges

    Få flere midler -
    brug mindre tid


    Opgradér til Premium og få:

    • Ansøgningmetoder for alle fonde & legater
    • Personlig tidsplan for dine ansøgninger
    • Direkte kontakt til fonde & legater
    • Skabeloner til budget, motivation m.m.
    • Eksempler på succesfulde ansøgninger

    "Super værktøj! Legatbogen sparede mig for en masse arbejdstimer."

    Mette Larsen
    Mette fik 107.000 kr.
    fra 8 fonde & legater.

    Administrerer du denne fond eller legat? Så opret dig som bruger

    Ved at bruge Legatbogen.dk accepterer du vores Cookiepolitik og Persondatapolitik.